Sevgili okurlar, Naturalelektrik ekibi olarak bugün “Debriyaj ve kavrama aynı şey mi” konusunu sizlerle paylaşmaktan heyecan duyuyoruz. Bir Arabanın İçinde Kırılan Sessizlik: Kavramanın Bozuk Olduğu Nasıl Anlaşılır? Bazı arızalar vardır, bir anda olmaz. Birden “bitti” demez. Sessizce yaklaşır, sanki hayatın içine yavaş yavaş sızar. Kavrama da öyledir. Direksiyonun başında otururken anlamazsın; ta ki araba sana itaat etmeyi bırakana kadar. Kayseri’de yaşıyorum. 25 yaşındayım. Günlük tutmayı severim, çünkü bazı şeyleri konuşarak değil yazarak sindirebiliyorum. Bugün anlatacağım şey bir araba arızası gibi görünse de aslında biraz daha fazlası. Çünkü bazı teknik sorunlar, insanın içindeki kırılmaları da hatırlatıyor. Ve evet… “kavramanın bozuk olduğu…
Yorum Bırak