İstanbul'un Tüm İlçelerine7/24 Elektrikçi Servisi
Bizi Arayın0533 029 90 98

Sık Sorunlan Sorular

Günümüzde elektrik arızaları bazen ansızın olabiliyor. Teknolojinin en önemli ayağı elektriktir. Elektriksiz bir hayat düşünülemez oldu. Sizinde elektrik arızalarınız için aşağıda genelde yaşanan sorunları cevapladık. Daha farklı arızalar için bizlere 0533 029 90 98 WhatsApp hattımızdan veya info@naturalelektrik.com.tr adresimize mail atarak bilgi alabilirsiniz..

Elektrik sigortasının atma sebeblerinin nedenleri vardır.Arıza olduğunda, sigorta bozulduğunda, gecikmeli atabilir. Neden attığını bulmak için sigortanızın nereyi çalıştırdığını bilmeniz gerekiyor. Örn. salonun sigortası atıyorsa salondaki prizler ve aydınlatmada bir arıza olma sebebi ile atabilir. Bunu tespiti için prize takılı olan tüm cihazların elektrikle bağlantısını kesin sigortayı açıp sigortanın atıp atmadığını gözlemeyin , eğer atıyorsa prizlere takılı olan bir cihaz arızalı olduğundan atabilir. Fakat prizlerden fişleri çekdiniz yine atıyorsa arızanın nedenini bulmak için yetkili bir elektrikçiden servis talebinde bulunun.

Elektrik saatinizde bulunan giriş ve çıkış sigortalarınız atıyorsa, evinizin içindeki sigortaları kapatın saatin bulunduğu bölümün sigortalarını açın, açtığınızda yine atıyorsa sigortanız arızalı veya daireye giden kolon hattında arıza olabilir. Eğer daire içindeki sigortaları kapatıp saatin altındaki sigortaları açtığınızda atmıyorsa , daire içerisindeki sigortaları tek tek kaldırıp hangi oda, mutfak veya wc banyoda arıza olduğunu bulun.

Evimizin odasındaki aydınlatma yanıp sönüyor veya titreyerek yanıyorsa ilk işiniz aydınlatmanızda takılı olan ampülü değiştirin. Sorun çözülmez ise aydınlatmanın içerisindeki duyda veya buat anahtar bağlantılarında nötr bağlantılarında bir gevşeklik olabilir. Yetkili bir elektrikçiden servis talebinde bulunun.

Elektrik saatinizden koku geliyorsa muhtemelen sayaca bağlı kabloların gevşek bağlanmış olmasındandır. Sayacınızda bir yanık varsa mutlaka sigortaları kapatıp Bedaş 186 nolu telefona arıza kaydı bırakın.

Evimizde kullandığımız cihazların demir kısmında elektrik varsa topraklamasını kontrol etmek gerekiyor. Topraklama yoksa cihazın dışında elektrik kaçırma gibi olaylar olabilir.

Elektrik prizleri çalışmıyorsa prize elektrik gelip gelmediği kontrol edilmelidir. Elektrik geliyorsa priz kontrol edilmelidir. Elektrik gelmiyorsa sigorta kutusu buat bağlantısı ve prize gelen sorti kontrol edilmedir. Elektrik gelip nötr hattının gelmemesi de olabilir. Can güvenliğiniz için yetkili elektrik servis talebinde bulunun.

Türk telekom alt yapısı ve kablo net alt yapısıyla Istanbul'un internet hizmeti sağlanmaktadır. İnternet operatörleri bina girişinizdeki ankastre kutunuza kadar hattınızı getirir. Daire içine giden kablonuz belli ise bağlantısı yapar belli değil ise yetkili bir elektrikçi tarafından kontrol ettirmeniz gerekiyor, aksine ankastre kutusunda daireden gelen kablonuz yoksa veya eski kablo ise yeni hat çektirmeniz gerekebilir.

Evinizdeki internet bağlantısının kopma sebeblerinden ilk nedeni dairenize gelen kablonun arızalı olmasıdır. İnternet sağlayıcınızdan servis talebinden bulunup dışarıdan gelen hattınızı kontrol ettiriniz sorun , daire gelen kabloda ise yetkili bir elektrik servisinden teknik servis hizmeti alınız.

Elektrik Arıza Servis Kaydı